8 Αυγούστου 2010

Καλή μου αρχή λοιπόν.....

Πρώτη επίσημη για το δικό μου ημερολόγιο ως μανούλα είναι η σημερινή μέρα....και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό! 
Ανυπομονούσα για τον ρόλο της μαμάς αλλά φοβόμουν συνάμα.
Τελικά πήρε πολύ λίγο χρόνο για να διαπιστώσω πως δεν είναι "ρόλος" αλλά το νόημα της ζωής αυτό καθαυτό!! Δεν είναι κάτι που μαθαίνεις....είναι απλώς κάτι ΠΟΥ ΞΈΡΕΙΣ αλλά δεν ήξερες ότι το ξέρεις!!! 
ΞΕΡΕΙΣ πότε το παιδί σου κλαίει από πείνα!
ΞΕΡΕΙΣ πότε το παιδί σου είναι έτοιμο να κοιμηθεί!
ΞΕΡΕΙΣ πότε το παιδί σου θέλει χάδια και φιλιά!
και πολλά ακόμη που θα τα πούμε εν καιρώ!!!

Αγαπάω το μικρό μου πλασματάκι περισσότερο και από την ίδια την ζωή κι ελπίζω να είμαι δίπλα της όλα εκείνα τα χρόνια που θα μεγαλώνει και θα αλλάζει για να την αγκαλιάζω, να την αγαπώ και να την προστατεύω!!
Μαρκέλλα μου, έχουν περάσει 100 μέρες από την μέρα που γεννήθηκες....  οι ομορφότερες 100 μέρες της ζωής μας!!!!

Σας φιλώ γλυκά στην μούρη, 

Η μαμά !!

3 σχόλια: