12 Οκτωβρίου 2010

Χειμωνιάζει....

...και οι καρδιές και των 2 μας (εμού και του μπαμπά του ιδίου)είναι τόσο μα τόσο ζεστές!

Κάθε πρωί (πριν φύγω για το γραφείο- ω ναι επέστρεψα στην δουλειά εδώ και 2 μήνες) με ξυπνάνε τα επιφωνήματα της κόρης μου και μόλις εμφανιστώ μπροστά της μου χαρίζει το πιο γλυκό της χαμόγελο!! Τρελαίνομαι να κουρνιάζει στην αγκαλιά μου σαν μικρό πιθηκάκι, να ακουμπάει τον προσωπάκι της στον λαιμό μου και να νιώθω την κάθε της πρωινή ανάσα!!!



Μα δεν είναι τρέλα τα μωρά όταν ακόμη είναι μαχμουρλίδικα??? (μαχμουρλής......τούρκικο κατάλοιπο των 400 χρόνων αυτή η λέξη....δείτε τι σημαίνει εδώ)

Έλεγα λοιπόν πως χειμωνιάζει...ήδη από την Παρασκευή καίμε τζάκι και ανυπομονώ να στρώσω χαλιά! Φέτος τα Χριστούγεννα θα στολίσουμε το σπίτι παρέα με το Μαρκελλάκι μας.....μιας και πέρσι λόγω προβλημάτων με την εγκυμοσύνη έπρεπε να είμαι σχεδόν σε ακινησία!

Καλό χειμώνα ΣΕ ΟΛΟΥΣ.....με πολλά πολλά παιδικά ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ χαμόγελα!!!


Σας φιλώ γλυκά στην μούρη

Η μαμά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου