12 Νοεμβρίου 2010

Πολύτιμα "Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακα"



20 συναπτά έτη σκληρής δουλειάς και ποτέ μα ποτέ δεν χαιρόμουν τόσο, όταν ερχόταν Σαββατοκύριακο!

Όποτε φτάνει Πέμπτη απόγευμα, δεν βλέπω την ώρα να  ξημερώσει η Παρασκευή !!!

Το δε πρωινό της Παρασκευής, νομίζω πως η κόρη μου, μου χαρίζει το ΠΙΟ γλυκό της χαμόγελο!!! Δεν βλέπω την ώρα να σχολάσω και να έχω 2 1/2 γεμάτες μέρες με το παιδί μου και τον άντρα μου!

Είμαι κι εγώ από τους ανθρώπους που για να κερδίσουν έναν αξιοπρεπή μισθό, έχω δουλέψει άπειρες παραπάνω ώρες αμισθί και έχω "ξεχάσει" να πάρω πολλές καλοκαιρινές άδειες, χωρίς ποτέ να παραπονεθώ!

Από τότε που γεννήθηκε όμως η Μαρκέλλα και επέστρεψα στην δουλειά (3 μηνών ήταν το παιδάκι μου), δεν βλέπω την ώρα να γυρίσω σπίτι! Δυστυχώς δεν μπορώ να σταματήσω από την δουλειά (ρημάδια λεφτά) αλλά δεν σας κρύβω πως υπάρχουν πολλές "ιντερνετικές"δουλειές  που μπορείς να κάνεις από το σπίτι και να πληρώνεσαι επιτόπου! Κάποιοι μάλιστα κάνουν μόνο αυτή την δουλειά και ζούνε ολόκληρη την οικογένεια! Ο μπαμπάς μας (εκείνος κι αν κάνει σκληρή δουλειά) είναι αυτός που προσέχει την Μαρκέλλα όσο εγώ λείπω στο γραφείο! (δουλεύουμε εναλλάξ...πρωί εγώ...βράδυ εκείνος).Ακόμη το ψάχνω με τις "ιντερνετικές"δουλειές...και θα την βρω την άκρη!

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν οι στιγμές που συναντόμαστε και οι 3 στο σπίτι είναι λίγες και πολύτιμες!!

Γι αυτό και τα Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακα μας είναι τόσο πολύτιμα!!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε με πολλές πολλές αγκαλιές!!!

Σας φιλώ γλυκά στην μούρη 

Η μαμά!

2 σχόλια:

  1. Καλως σε βρηκα γλυκια μανουλα!!
    Αν θες περνα απο το σπιτι μου εχω κατι για σενα...
    Καλο ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή