22 Ιουνίου 2011

Τα εργαλεία του θηλασμού!


Ξέρω πως ακόμη δεν   έχω «αφήσει» στην Μαρκέλλα την ιστορία της γέννησης της και του θηλασμού της, αλλά επειδή πολλές μαμάδες μου στέλνουν μηνύματα για να με ρωτήσουν τι θήλαστρο χρησιμοποιούσα κατά την περίοδο που θήλαζα και δούλευα ταυτόχρονα, θα πω κανα 2 πράγματα πρώτα γι αυτά, μήπως και βοηθήσω κάποιες μανούλες να βρουν αυτά που χρειάζονται χωρίς κόπο.
Καταρχήν να τονίσω  πως Επιμονή και Υπομονή είναι τα βασικά πράγματα που χρειαζόμαστε! Αλλά και ένα θήλαστρο απαραιτήτως! Ας μην έχουμε επιθέματα στήθους και κρέμες !
Επίσης να επισημάνω πως  ΚΑΝΕΝΑ χειροκίνητο θήλαστρο δεν μπορεί να κάνει την δουλειά που κάνει ένα ηλεκτρικό!  Βέβαια τίποτα δεν συγκρίνεται με την «εξαγωγή γάλακτος» από το παιδί, αλλά με 3 μαστίτιδες σε 10 μήνες, μπορώ με σιγουριά να σας πως πω το θήλαστρο είναι Must!
Στα χειροκίνητα θήλαστρα όμως, κόπιασα να βρω ένα που να μπορέσει να βγάλει ικανοποιητική ποσότητα γάλατος ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ! Δοκίμασα τα ΠΑΝΤΑ! Πείτε μια μάρκα και θα την έχω πάρει!  
Κάθε φορά που ήταν πρώτη φορά για το θήλαστρο, τα πηγαίναμε μια χαρά! Από  την επόμενη φορά τζίφος! Εγώ το ίδιο πράγμα έκανα, απλώς χαλαρώνανε τα πλαστικά και δεν γινόταν δουλειά!
Τονίζω πως για κάθε θήλαστρο, ακολούθησα ΠΙΣΤΑ τις οδηγίες χρήσεως!
Όμως το θήλαστρο ταξιδιού της NUBY της σειράς NATURAL TOUCH έκανε για μένα την διαφορά.
Η αντλία μου προσέφερε μια διακριτική, μικρή σε μέγεθος και απλή λύση για την άμεση εξαγωγή γάλακτος ενώ έλειπα από το σπίτι.
Από τα χειροκίνητα θήλαστρα, ήταν εκείνο που ΚΑΘΕ φορά έκανε σωστά την άντληση!
Κοινώς με ανακούφιζε άμεσα!
Κάθε γυναίκα που έχει θηλάσει ξέρει τι ένταση μπορεί να κρύβει  η φράση «πρέπει να αντλήσω ΤΩΡΑ».
Εκτός από την αποτελεσματικότητα του, είναι BPA free (πολύ σημαντικό), είναι μικρό και έτσι μπορούσα να το έχω μαζί μου όπου πήγαινα (άλλωστε επέστρεψα στην δουλειά από όταν η Μαρκέλλα έγινε 3 μηνών και θηλάζαμε μέχρι που έγινε 10 μηνών).

Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα λοιπόν!

Πρόσφατα ανακάλυψα και τις σελίδες της εταιρίας σε Fb και Twitter :

Οι σελίδες στο Facebook είναι:
Nuby Natural Touch GR &NUBY GR
και στο
Τwitter: NUBYGR


 μαμά-Σοφία



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου