21 Ιουλίου 2011

13 Ιουλίου 2011, 12:00 μμ : και το όνομα αυτής Μαρκέλλα Ελισάβετ


Είμαι πολύ συγκινημένη, κουρασμένη και χαρούμενη ταυτόχρονα!

Στις 13 Ιουλίου 2011 στις 12 το μεσημεράκι, έκλεισε ένας δικός μου κύκλος σε μια υπόθεση που ξεκίνησε το 2008 στο προσκύνημα της Αγίας Μαρκέλλας της Χίου και ο οποίος είχε να κάνει με την κόρη μου και το όνομά της! Ούτε που γνώριζα μέχρι τότε πως το Μαρκέλλα είναι και Ορθόδοξο όνομα!

Είμασταν διακοπές στην Χίο KAI τo 2008 (τι πρωτότυπο για μας...χεχε) και ο άντρας της ζωής μου με ξυπνούσε με χαρά γιατί ο χάρτης είπε αποφάσισε  να πάμε στην Αγία Μαρκέλλα εκείνη την μέρα (βλέπετε πήρε τον χάρτη της Χίου και άνοιξε μια σελίδα στην τύχη και η τύχη αποφάσισε για μας πριν από εμάς :D )

Δεν είχαμε πάει ποτέ, καθώς στις προηγούμενες επισκέψεις μας πετυχαίναμε πάντα φωτιά εκεί γύρω και εκείνη η περιοχή της Χίου είχε μείνει ανεξερεύνητη.

Η διαδρομή με την μηχανή ήταν όπως πάντα μαγική και γεμάτη αδρεναλίνη!




Φτάνοντας στο μοναστήρι και μπαίνοντας στο προαύλιο, ένιωσα μια ηρεμία και μια μελαγχολία ταυτόχρονα! Στο σημείο αυτό να τονίσω, πως οι σχέσεις μας με την εκκλησία μόνο στενές δεν λέγονται!






Μπαίνοντας δε στην εκκλησία δεν μπορούσα να σταματήσω το κλάμα! Δύο αποβολές βλέπετε (το 2004 και το 2005)....αλλά γιατί εκείνη την ώρα; Γιατί στην Αγία Μαρκέλλα; Μήπως το σύμπαν κάτι ήθελε να μου πει; Για να μην μακρηγορώ, ο γλυκός μου σύζυγος με έβγαλε στο προαύλιο, μου έστριψε ένα τσιγαράκι και μου λέει :"Κάτσε εδώ να κάνεις το τσιγαράκι σου να ηρεμήσεις, εγώ πάω να βρω τον παπά να μάθω την ιστορία της Αγίας Μαρκέλλας. Πάρε και νεράκι να πιεις!". 
Γύρισε μετά από κανένα 20λεπτο και μου αφηγήθηκε με την σειρά του την ιστορία της Αγίας όπως του την είχε αφηγηθεί ο γέροντας του μοναστηριού.

Σας την παραθέτω κι εγώ παρακάτω, υπάρχει παντού στο διαδίκτυο άλλωστε  :

Η ιστορία της Αγίας Μαρκέλλας

Αλλά θα σας παραθέσω και μια άλλη ενδιαφέρουσα οπτική γωνιά της ιστορίας αυτής

Μια φορά και έναν καιρό, ήταν η Αγία Μαρκέλλα της Χίου


Όποια και να είναι η ιστορία της Μαρκέλλας αυτής όμως, όλα συνωμότησαν σε κάτι.

Για να συνεχίσω, αφού ηρέμησα και μάθαμε και την ιστορία της Αγίας Μαρκέλλας, αποφασίσαμε να περπατήσουμε μέχρι το προσκύνημα, κανένα 20 λεπτο δρόμος ανάμεσα σε θάλασσα από τη μία και βραχόβουνο από την άλλη





Ο Νίκος, είχε αποτραβηχτεί διακριτικά καθισμένος σε ένα βράχο αγναντεύοντας το πέλαγος, και με είχε αφήσει ούτε κι εγώ ξέρω πόση ώρα, να κοιτάζω τις εικόνες!
Πολλά πολλά μικρά δωράκια στην Αγία Μαρκέλλα....κοκκαλάκια μαλλιών, βραχιολάκια...και πολλά πολλά τέτοια μικρά αφημένα δίπλα στις εικόνες....πράγματα χωρίς καμία υλική αξία, αλλά φαντάζομαι την συναισθηματική τους αξία για να είναι εκεί! Μια προσευχή και μετά κρεμασμένα στις εικόνες! Τι σου είναι η πίστη!

Αφού "επανήλθα" γυρίζω προς το μέρος του άντρα μου και ενώ κι εκείνος είχε γυρίσει ταυτόχρονα να με δει του λέω : "αν ποτέ κάνουμε παιδί και αν είναι κορίτσι, Μαρκέλλα να το πούμε! Μαρκέλλα-Ελισάβετ!"

"Καλά" μου απαντάει ο γλυκός μου και έρχεται και μ αγκαλιάζει!

Στον δρόμο για την επιστροφή στην μηχανή, ένα φίδι έφυγε από τα βράχια που ήταν αριστερά μας, πέρασε μπροστά από τα πόδια μας σαν σαΐτα και βούτηξε στην θάλασσα!

Κοιταχτήκαμε, χαμογελάσαμε και είπαμε σχεδόν μαζί " Αυτό δεν είναι σύμπτωση!"

Έτσι λοιπόν, 3 χρόνια σχεδόν πριν, τάξαμε στην Αγία Μαρκέλλα πως αν κάνουμε παιδί και αν είναι κορίτσι θα της δώσουμε το όνομά της!

Και στις 13 Ιουλίου 2011 στις 12 το μεσημέρι γυρίσαμε πάλι εκεί για την βάφτιση της κόρης μας!

Μαρκέλλα-Ελισάβετ!

Ο κύκλος έκλεισε!

Να είσαι καλοφώτιστη μωρό μου! Γερή και τυχερή! Σ αγαπάμε πολύ!

Η μαμά-Σοφία






4 σχόλια:

  1. ΑΙ ΜΑΡΗ ΝΥΦΟΥΛΑΜ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΓΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω οι επόμενες βόλτες στη Χίο να είναι με 3 καβαλάρηδες και την Αγία Τριάδα μαζί μας. Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα και μερικά να τα ξαναδούμε από την αρχή και πρώτα-πρώτα να της κάνω κήρυγμα στη Δασκαλόπετρα να γουστάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .....αν και δεν είμαι καθόλου της εκκλησίας θα σου πώ ότι ο Θεός ξέρει που στέλνει τα αγγελούδια του!Σας άξιζε αυτό το δώρο και σίγουρα τίποτα δεν γίνεται τυχαία!!!!Καλοφώτιστη και χαμογελαστή εύχομαι να είσαι για μια ζωή Μαρκελλά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστούμε πολύ πολύ θεά μαμά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή