25 Οκτωβρίου 2011

Αποτελέσματα του πρώτου μας διαγωνισμού! Ευχαριστούμε NUBY!


Καλημέρα τώρα πια!

Ευχαριστώ πολύ για τις συμμετοχές!

Τελικά άργησα να κάνω την κλήρωση και ταπεινά ζητώ συγγνώμη μα έχω την μικρούλα μου αρρωστούλα και εγώ δυστυχώς! Κρυωματάκι...και όπως καταλαβαίνετε ήμασταν στο τρέξιμο όλη μέρα! Ευτυχώς κοιμάται απύρετη! :)

Παρακάτω βρείτε το βίντεο της κλήρωσης.Συγχωρέστε μου την χαμηλή φωνή,αλλά υπήρχε κίνδυνος να μου ξυπνήσει! Καταλαβαίνετε :)



Νούμερο 83, το τυχερό! :)

Νικήτρια είναι η Νατάσα που άφησε το σχόλιο :

"Ο/Η Νατάσα είπε...
Γεννάω σε 2 μήνες!!! Το χρειάζομαι αυτό το δώρο!!! "

Λοιπόν Νατάσα, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Με το καλό το μωράκι σου και είμαι σίγουρη πως θα καταευχαριστηθείς το δώρο της NUBY !!! :)

Σε παρακαλώ εντός 3 ημερών από τώρα, επικοινώνησε μαζί μας στο sofianidou@gmail.com, καθότι δεν έχεις αφήσει e-mail επικοινωνίας.




Σε περίπτωση που η νικήτρια δεν επικοινωνήσει μαζί μας, η κλήρωση θα ξαναγίνει!


Σημείωση : ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως το πρόγραμμα που έκανα την κλήρωση, το "ξεσήκωσα" από την Ολίβια ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου