3 Ιανουαρίου 2012

One lovely blog award : και για μας!!!

H Mamma El μας τίμησε για ακόμη μια φορά!

Μας χάρισε ένα One lovely blog award


Τι να πω εγώ για την Mamma El ; Θα την ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα την παρακαλέσω να keep on writing, γιατί μας αρέσει πολύ.

Και αφού το αποδέχθηκα, θα πρέπει να πω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου, να το απονείμω σε 15 δικά μου αγαπημένα blog και να ειδοποιήσω τους συγγραφείς τους.

Πάμε λοιπόν :

1. Λατρεύω το παιδί μου και τον άντρα μου
2. Είμαι βροντόφωνη
3. Γελάω δυνατά επίσης
4. Αγαπώ την μαγειρική
5. Σιχαίνομαι την υποκρισία
6. "Εκτός από την μάνα σου κανείς δεν σε θυμάται....." αγαπημένο τραγούδι
7.  Δεν μπορώ να χάσω τα 10 τελευταία κιλά!!!! γκρρρρρρ

Και τώρα πάμε να απονείμουμε κι εμείς με την σειρά μας το βραβείο.

1. Στην Μαμαδοπαρέα
2. Στην Αχτίδα, που Έγινε 59! Ε! Και...
3. Η Πολυτεχνίτισσα μας
4. Στη Ζωή στο Χωριό
5. Η Μαμά 35+
6. Στο Ημερολόγιο ενός πατέρα
7. Στη Μαμ-ά!!! 
8. Στη Μάνα του... λόχου
9. Στην Μαμά Λυδία και στο Blog μιας μαμάς
10. Στην Κατερίνα και στον Πανταζή στο KaPa: Me without you...tea without a biscuit!
11. Στη Βάσω και Στις ιστορίες της μαμάς μου και του μπαμπά μου!!
12. Στην  Μαμά...ετών 40!
13. Στους Μαμά, Μπαμπά,... ελάτε να παίξουμε!
14. Στην "Όμορφη" μαμά-γυναίκα
15. Στην φοβερή Ζέφη και στο Παίζουμε Μαζί!

Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και πολλά χαμόγελα!

Σας φιλώ γλυκά στην μούρη

η μαμά Σοφία

7 σχόλια:

  1. ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ για το βραβειακι και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα Lovely Blog Award για τα πιο "αγαπησιάρικα" blogs!
    Θα keep on writing, να είσαι σίγουρη. Και χαίρομαι που αρέσουν αυτά που γράφω. Είναι βγαλμένα μέσα από την ψυχή μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. so sweet!!!! Ευχαριστώ υπέροχη κίνηση!!
    http://zoistoxorio.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AΡΓΩ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ....ΘΕΡΜΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!!
    ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ...ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ..
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή