13 Μαΐου 2012

Χρόνια μας πολλά μαμάδες γλυκιές!


Ο καλός μου πεθερούλης μας/μου έγραψε ένα ποίημα....το διάβασα πρωί πρωί η μάνα και με πήραν τα ζουμιά (πολύ ευσυγκίνητη έγινα από τότε που έγινα μαμά μου φαίνεται) !

Σας το αφιερώνω και εγώ με την σειρά μου!


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ
***
Για τη μάνα τη γλυκιά μας
πόσα ποιηματα γραμμένα
πόσα λογια ειπωμένα
τι πειράζει αν θα γράψω
προς τιμήν της άλλο ένα.
***
Ένα όνομα που τόσοι
το'χουν χιλιοτραγουδήσει
κι ολοι το'χουμ'αγαπήσει
λόγιοι, σοφοί, μεγάλοι
πρώτο το'χουνε υμνήσει.
***
Πρότυπο αυτοθυσίας
παραδείγματα μυριάδες
απο τραγικές μανάδες
τα παιδιά τους να γλυτώσουν
μάχες 'δωσαν με φονιάδες.
***
Σ'οποια τάξη κι αν ανήκει
στη σκληρή μας κοινωνία
η διαφορά καμία
προστατεύει τα παιδιά της
με την ίδια αγωνία.
***
Και αν βρεθείς κυνηγημένος
και ο κόσμος απορρίψει
και ζητά να σε συνθλίψει
μόνο αυτή στην αγκαλιά της
με στοργή θε να σε κρύψει.
***
Κι ενα ορφανό ρωτήστε
που απο μάνα δε γνωρίζει
κι ούτε πως θα βρει ελπίζει
να σας πει αυτό πως νοιώθει
κι η ζωη του πόσο αξίζει.
***
Και σ'ανθρώπους και σε ζώα
σε ανατολή και δύση
και σ'ολόκληρη τη φύση
μάνα ειναι μόνο μια
ποιος τολμά ν'αμφισβητήσει.
***
Κι αν το τέλος πλησιάζει
πριν τον κόσμο αυτό αφήσει
τα παιδιά της θα ζητήσει
το στερνό να δώσει χάδι
πριν τα μάτια της να κλείσει.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ





Χρόνια μας πολλά γλυκιές Μαμάδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου