17 Μαΐου 2016

Be happy!



από την Ιωάννα Τάσση


"Να χαμογελάς. Ακόμα και όταν όλα πάνε θεόστραβα, εσύ τότε να χαμογελάς στραβά."
Τι αισιόδοξο μήνυμα. Ναι ναι αισιοδοξία.

Είναι ξέρεις αυτή η λέξη που έχεις κλειδώσει σε ένα ντουλαπάκι στο πίσω μέρος του μυαλού σου και έχεις πετάξει το κλειδί στην θάλασσα. Η αισιοδοξία για εμένα, πως να στο πω, είναι πίστη, είναι θεός. Προσεύχομαι κάθε μέρα στον εαυτό μου να βρεί την δύναμη, το χαμόγελο και την αισιοδοξία που χρειάζομαι για να αντιμετωπίσω την κατάσταση. Οικονομική κρίση, ανεργία, άγχος, μιζέρια.

Η διάθεση για δημιουργία και ζωή έχει πάει περίπατο. Σε νιώθω. Ειλικρινά και απόλυτα. Δεν ζω ούτε σε άλλο πλανήτη, ούτε σε άλλη χώρα καθώς επίσης ούτε έχω λυμένα τα προβλήματά μου. Δεν θα μπω σε τρυπάκια του τύπου ποιός φταίει που φτάσαμε εδώ, ήδη ο καθένας μας έχει τους δικούς τους υπαίτιους. Προσπαθώ μέσα απ' όλη αυτήν την κατάσταση να βρώ τα φωτεινά σημεία. Και ναι, ας πιστεύεις το αντίθετο, υπάρχουν φωτεινά σημεία.

Η ζωή μας είναι πολύ μικρή και πολύ όμορφη, δεν θα ζήσουμε για πάντα δυστυχώς και τα χρήματα δεν θα την επεκτείνουν, το ξέρεις καλά. Ζήσε την.
Όταν η οικονομική κρίση ξέσπασε έπρεπε να διαλέξω αν βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο ή μισοάδειο. Όπως καταλαβαίνεις διάλεξα το πρώτο. Και κάπως έτσι έσωσα το μυαλό μου και την ψυχή μου.
Όταν μιλάω για τα όνειρα μου, τις φιλοδοξίες μου, την ελπίδα ότι όλα θα φτιάξουν, οι άνθρωποι με κοιτάνε με βλέμμα τύπου "αχ το καημένο κοριτσάκι δεν ξέρει τι του γίνεται". Nope. Ξέρω τι μου γίνεται. Και επίσης πολύ καλά γνωρίζω ότι κανένα πρόβλημα της ζωής μου δεν θα λυθεί εάν αγχώνομαι, γκρινιάζω, κλαίω και στεναχωριέμαι.
Αντίθετα με αυτόν τον τρόπο τα διογκώνω και δεν τα λύνω.

Ευχαριστώ κάθε δύναμη του πλανήτη, κάθε πρωί, που είμαι καλά και έχω την δύναμη στην ψυχή μου να παλέψω με έναν αόρατο εχθρό. Την κρίση. Και εμένα οι φίλοι μου έφυγαν στο εξωτερικό για να αναζητήσουν ένα καλύτερο αύριο, και εγώ πνίγομαι από το άδικο που νέοι άνθρωποι με πτυχίο μένουν άνεργοι, αδυνατώ όπως όλοι να ξεχρεώσω τους λογαριασμούς μου, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Και μόνο με καθαρό μυαλό αντιμετωπίζεται. Και καθαρό μυαλό μόνο αν παραμείνω αισιόδοξη θα έχω.

Έχουμε τρομερά όπλα στα χέρια μας και δεν τα εκμεταλλευόμαστε. Είμαστε νέοι, δυνατοί και υγιείς. Κανένας δεν μπορεί να μας το στερήσει αυτό. Βγάλε μια βόλτα τον σκύλο σου, και αν δεν έχει υιοθέτησε ένα αδεσποτάκι, χάζεψε λίγο παραπάνω το ηλιοβασίλεμα ή την βροχή, διάβασε ένα όμορφο βιβλίο, μπες με έναν καλό φίλο στο πρώτο τρένο που θα βρείτε και κάντε μια μεγάλη βόλτα.

Θα ανοίξει το μυαλό σου, θα χαλαρώσεις και ίσως η αισιοδοξία σου βγεί μόνη της από το ντουλαπάκι που την έχεις κλειδώσει. Να θυμάσαι ότι τα προβλήματά μας είναι τόσο μεγάλα όσο εμείς τους επιτρέπουμε να είναι. Εν τέλει απλά κάνε όμορφες σκέψεις. 

Άλλωστε το βράδυ κοιμάσαι πιο εύκολα αν ονειροπολείς.
Φιλάκια.



Τελειόφοιτη του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας, ΤΕΙ Καστοριάς.
Κατάγομαι από την υπέροχη Πρέβεζα.
Αγαπώ να γράφω, να ζωγραφίζω και γενικότερα να δημιουργώ.
Λατρεύω τα ζώα, τους ανθρώπους και την φύση.

2 σχόλια: