13 Μαΐου 2016

Μεταξύ κοριτσιών



από την Ιωάννα Τάσση

«Ζητάς πολλά»  
«Είσαι υπερβολική»
«Τους φοβίζεις» και το καλύτερο όλων 
«Πρέπει να βρεις το άλλο σου μισό». 

Ε όχι αράξτε! Εγώ δεν θέλω να βρω το άλλο μου μισό, έναν έρωτα ολόκληρο θέλω.
Έναν άνθρωπο ΟΛΟΚΛΗΡΟ που να μην έχει ανάγκη μια γυναίκα να τον γεμίσει.
Άλλωστε εγώ δεν ένιωσα ποτέ μισή για να ψάχνω να βρω κάτι αντίστοιχο.
Να γνωρίσεις έναν άνθρωπο λένε, όχι τέλειο και να τον κάνεις εσύ τέλειο.
Αηδίες.
Και τι είμαι εγώ μαντάμ;;;
Οικοδόμος;;;
Προσπαθούμε μια ζωή να φτιάξουμε τον δικό μας χαρακτήρα και θα καταφέρουμε εν τέλει να φτιάξουμε κάποιου άλλου;;

Ο άνθρωπος αγαπητή μου δεν θα αλλάξει για τους έρωτες. Θα προσαρμόσει λίγο τα ελαττώματά του για χάρη του πρώτου ‘καλού’ καιρού και μετά τσακ θα βγει στην επιφάνεια ο πραγματικός χαρακτήρας με τα κουσούρια του και τα όλα του.

Γι'αυτό εγώ ζητάω κάτι ολόκληρο και ας μην μου ταιριάζει απόλυτα.
Τουλάχιστον δεν θα έχουμε εκπλήξεις.
Στο κάτω κάτω αυτό είναι έρωτας, να μάθεις να αγαπάς τον άλλον με τα κουσούρια του και να ζεις μ'αυτά παρέα ευτυχισμένη.
Το να προσπαθείς να αλλάξεις τον άλλον, είναι κακό. Ανέντιμο στην τελική.
Αυτός/αυτή είμαι και αν θες.
Αν δεν θες τα κουβαδάκια σου και γεια σου.

Από παιδιά κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και μετά αναρωτιόμαστε γιατί χαλάνε οι σχέσεις μας.Ξεκάθαρα πράγματα, να γουστάρουμε και όλα καλά.

Καλύτερα να είσαι μονή για 10 χρόνια παρά να γερνάς σε σάπιες σχέσεις.
Γνώμη μου.

Τώρα βέβαια πετάγεται η Ρούλα η ξαδέρφη που έχει κοιμηθεί με το μισό ανδρικό πληθυσμό και λέει «κάθε σχέση είναι μια εμπειρία».
Όχι κουκλίτσα μου εμπειρία δεν είναι να σέρνεσαι στα πατώματα, να κλαίγεσαι με τα καψουροτράγουδα και να πίνεις το ένα σφηνάκι μετά το άλλο. Αυτό είναι ξεφτίλα. Να ξεφτιλιστείς, ναι. Και να πονέσεις επίσης. Για έναν έρωτα μεγάλο όμως και όχι για μια σχέση δύο ημερών.  

Μας θέλω γυναίκες όχι γυναικούλες.
Ξυπνήστε!
Κάνεις δεν θα αλλάξει για μια σχέση.
Δεν άλλαξε για την μάνα του μωρέ, για την μανούλα του που τα κάνει όλα τόσο τέλεια και σωστά!
Πρέπει να μάθουμε  να απαιτούμε αυτά που θέλουμε, να μην καταπιέζουμε τον εαυτό μας σε σχέσεις περιμένοντας το θαύμα.
Και ας μείνουμε στο ράφι.

Ναι ΟΚ,  σοκ τώρα.

'Όλες οι εμπειρίες σε κάνουν δυνατό.'
Το ακούω συνέχεια να παίζει στα αυτιά μου σαν σουξεδάκι στο ραδιόφωνο.

Ε ας είμαστε ειλικρινείς. Δηλαδή αν βρίσκατε τον τάχα μου έρωτα της ζωής σας με την πρώτη τι θα του λέγατε;  Περίμενε καμία δεκαετία να ζήσω κάποιες εμπειρίες και ξανά πέρνα;  

Όλα αυτά δημιουργήθηκαν για να απαλύνουμε τον πόνο του χωρισμού.
Όχι λοιπόν. Να πονάμε. Να πονάμε, γιατί εμείς φταίμε.  Η ανάγκη μας να βρούμε τον κύριο Τέλειο μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε επίπονες σχέσεις.
Και άντε μια λάθος σχέση, δυο, τρεις, ε μετά καταντάει αηδία.
Οι λάθος σχέσεις αφήνουν σημάδια.
Δεν είναι ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε. Αφήνει βαθιά σημάδια σε ψυχή και σώμα.

Και για σκέψου.Πόσοι νομίζεις έχουν την διάθεση να γλείφουν τις πληγές σου;
Είναι αδιάφοροι οι άνθρωποι σήμερα κούκλα μου και οι ανάγκες πολλές.

Μάθε να καλύπτεις τις ανάγκες σου μονή σου και θα δεις που δεν θα έχεις ανάγκη κανέναν να σε συμπληρώνει.

Και εάν μια μέρα βρεθεί αυτός που περίμενες, ξαπόστασε στην αγκαλιά του, κλείσε τα μάτια σου και απόλαυσέ το. Όλα θα είναι αλλιώς,  θα είναι αλλιώς γιατί τώρα ξέρεις.
Ξέρεις πως όταν έρθει η στιγμή να φύγει, θα μαζέψεις τα κομμάτια σου και θα είσαι πιο δυνατή.
Θα είσαι πάλι εσύ και ο εαυτός σου. Ίσως με ένα κομμάτι καρδιάς λιγότερο αλλά ο εαυτός σου θα είναι εκεί.

Και μια συμβουλή.
Καλύτερα μόνη με 72 γάτες, παρά αιώνια σε μια βαλτωμένη σχέση.


Φιλάκια.





Τελειόφοιτη του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας, ΤΕΙ Καστοριάς.
Κατάγομαι από την υπέροχη Πρέβεζα.
Αγαπώ να γράφω, να ζωγραφίζω και γενικότερα να δημιουργώ.
Λατρεύω τα ζώα, τους ανθρώπους και την φύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου